ممانعت از ورود بیش از ۵ هزار و ۷۴۰ خودرو به شهر‌ها در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی از ورود بیش از ۵ هزار و ۷۴۰ خودرو به شهر‌های استان ممانعت به عمل آمده است.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، کارکنان پلیس استان در ۱۵ نقطه از پیش تعیین شده مستقر شدند که خوشبختانه مردم با پلیس و ستاد استانی کرونا همراهی داشته اند.

او افزود: از ابتدای شروع طرح از ورود بیش از ۵ هزار و ۷۴۰ خودرو به داخل شهر‌ها ممانعت به عمل آمده است.

سردار فرشید تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح ۴۵ هزار و ۵۶۴ راننده نیز تذکر شفاهی و ۴ هزار و ۲۲۲ راننده نیز به صورت پیامکی تذکر دریافت کرده اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای شروع محدودیت‌ها از ۲ هزار و ۶۱۷ صنوف مختلف نیز بازدید بعمل آمده که ۵۵۱ مغازه تذکر دریافت و برای ۸۵ مغازه اخطاریه صادر شده و ۳۴ مغازه نیز به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا پلمپ شده اند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: افرادی که از مقررات طرح تخطی کرده اند، در شهر‌ها به میزان ۲ میلیون ریال و در جاده‌ها به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال اعمال قانون شدند.

سردار فرشید بیان کرد: دروبین‌های هوشمند پلیس به افرادی که تردد‌های غیر ضرور در محور‌های مواصلاتی داشته اند ابتدا پیامک ارسال خواهند کرد و پس از آن این افراد به صورت هوشمند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از شهروندان خواست به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا توجه کنند تا شاهد کمتر شدن افراد مبتلابه بیماری منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام/ ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.