دستگاه تخلیه دود در بندر چابهار طراحی و ساخته شد

دستگاه تخلیه دود و گردش هوا و پمپ فشاری قوی قابل حمل ویژه آتش نشانان توسط مجیداله رحیمی و با همکاری ۲ نفر از نیرو‌های آتش نشانی در بندرچابهار طراحی و ساخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیدسعید موسوی مسوول آتش نشانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: این اقدام با همت و ابتکار عمل کارکنان آتش نشانی انجام شده و ساخته شدن این دستگاه تخلیه دود و گردش هوا در بندر چابهار کاری بی‌نظیر در این حوزه است.

سیدسعید موسوی مسوول آتش نشانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان افزود: از ابتکار در طراحی و ساخت دستگاه تخلیه دود با استفاده از لوازم اسقاط در بندر چابهار انجام شد.

مسوول آتش نشانی بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه کاربرد این دستگاه در تخلیه دود در انبار و خن کشتی‌ها و ایجاد گردش هوا در عمق چاه‌هاست افزود: وزن این دستگاه کمتر از ۲۰ کیلوگرم و قابلیت جابجایی و حمل آسان دارد و مزیت آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه، عدم نیاز به سیستم آب و خودرو است.

او بیان کرد: برای ساخت این دستگاه از وسایل اسقاط موجود استفاده شده و هزینه تمام شده ساخت آن در مقایسه با نمونه خارجی (با مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان)، بسیار کمتر بوده و در مدت زمان ۲۰ روز انجام شده است.

مسوول آتش نشانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان گفت:آمادگی برای ساخت این دستگاه به تعداد و با قابلیت استفاده در شهرستان و سایر بنادر وجود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار