با فراگیری آموزش‌های مجازی هلال احمر حیات بخش جان دیگران باشیم

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دوره آموزشی آنلاین، پیشگیری از گاز گرفتگی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حامد صدیقی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دوره آموزشی آنلاین، پیشگیری از گاز گرفتگی در یزد خبر داد و گفت: مسمومیت با مونواکسید کربن یا در اصطلاح عمومی گازگرفتگی، یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر‌ها به ویژه در فصول سرد سال است.

او افزود: با شرکت در این دوره و سایر دوره‌های آموزش همگانی جمعیت هلال احمر و تشویق دیگران به شرکت در آن، نجات‌بخش جان خود و همه انسان‌ها باشیم.

صدیقی گفت: امیدواریم در پایان این دوره  تمام اعضای خانواده‌ بتوانند دودکش‌های ناایمن را شناسایی و با نصب ایمن بخاری و دودکش آشنا شوند، علت انتشار گاز مونو اکسید کربن را بدانند، با اقدامات ایمنی در خصوص پیشگیری از مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن (گازگرفتگی) آشنا شوند، علائم فرد یا افرادی که دچار گازگرفتگی (مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن) شده اند را بدانند و فرد یا افراد دچار گازگرفتگی با گاز مونو اکسید کربن را نجات دهند.

او ادامه داد: درصورت تمایل می‌توانید در آزمون نهایی این دوره شرکت کرده و گواهینامه آن را دریافت کنید.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گفت: برای شرکت در آزمون ضروری است که در سامانه ثبت نام کنید و اطلاعات تکمیلی را به منظور صدور گواهی پر کنید، ۲۴ پس از قبولی در آزمون گواهی نامه خود را از سایت http://edu.khadem.ir دریافت کنید.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.