مزاحم اینستاگرامی به دام افتاد

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری مزاحم اینستاگرامی خبر داد و گفت: این متهم پس از شنیدن جواب رد خواستگاری با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و تهدید شاکیه موجب سلب آرامش او شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آدینه لو رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و مزاحمت در اینستاگرام خبر داد و گفت: این متهم پس از شنیدن جواب رد خواستگاری به انگیزه انتقام‌جویی، با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و تهدید شاکیه موجب سلب آسایش و آرامش او شده بود.

او افزود: در پی مراجعه احدی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا مبنی بر تهدید و مزاحمت از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، با بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در زنجان شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شد.

سرهنگ آدینه‌لو با بیان اینکه برابر قانون توهین و تهدید افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و با فرد خاطی برخورد خواهد شد و گفت: کاربران فضای مجازی باید از ورود افراد به حریم خصوصی خود در فضای مجازی حتی افراد نزدیک به خود، خودداری کنند تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای موضوع را از طریق ۱۱۰ یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.