بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بوشهر کاهش یافت

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حالی که دیروز ۱۴۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری بودند امروز این تعداد به ۱۲۷ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۱۲۷ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار از بستری‌ شدگان در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۶ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت ۵ فوتی جدید، ادامه داد: موارد فوت شده در رده سنی ۶۰ تا ۸۱ سال بوده‌اند که همگی بیماری‌های زمینه‌ای دیابت، فشارخون، آتروفی مغز، پارکینسون، بیماری قلبی و سرطان خون داشته‌اند.

بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بوشهر کاهش یافت

کشمیری عنوان کرد: هم‌اکنون ۲۲ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۶ هزار و ۸۹۰  مبتلا شناسایی شده‌اند و با ثبت موارد فوتی جدید، تعداد فوت شدگان به ۸۰۷ نفر ‏رسیده است که از این تعداد ۸۰۳ نفر به طور قطع کرونا داشتند و چهار نفر مشکوک بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.