مدیرعامل باشگاه ماشین سازی:

۱۰۰ درصد با استفاده از VAR موافق هستیم/ ماشین سازی بازی به بازی بهتر خواهد شد

علوی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درباره مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

سیدمحمد علوی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اتفاقات بازی پیکان و ذوب آهن (بازبینی صحنه داوری با دوربین‌های تلویزیونی)، اظهار کرد: حتما باشگاه پیکان اعتراض خود را اعلام کرده اما ما نمی‌توانیم در خصوص بازی ۲ تیم دیگر اظهار نظر کنیم. تبعات این موضوع به کمیته داوران مربوط می‌شود و آن‌ها باید در این خصوص جواب‌گو باشند.

او افزود: حتما داور با ناظر داوری هماهنگی لازم را انجام داده است؛ زیرا او رای خود را پس گرفت. اکثر تیم‌ها آن صحنه و بازی را دیده اند و امیدوارم در بازی‌های آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد؛ چرا که برای تیم داوری دردسرساز می‌شود. ۱۰۰ درصد با ورود VAR به فوتبال ایران موافق هستیم، زیرا خیلی از اعتراضات تمام خواهد شد.

علوی در خصوص وضعیت باشگاه ماشین سازی عنوان کرد: بعد از بازی استقلال به مصاف گل گهر سیرجان خواهیم رفت. این تیم در صدر جدول قرار دارد و امیدواریم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوار هستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم تا وضعیت خودمان را در جدول لیگ برتر سر و سامان دهیم.

تمام مسابقات برای ۱۶ تیم لیگ برتری سخت است

او ادامه داد: تمام مسابقات برای ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر سخت است. هر تیمی که بهتر از فرصت‌ها و موقعیت‌ها استفاده کند، برنده از زمین خارج می‌شود. تیم‌ها بعد از شروع بازی باید تمام موارد را در نظر بگیرند. طبق سیاست‌های باشگاه، با بازیکنان جوان وارد مسابقات شدیم و ادعای آن چنانی نداریم. امیدواریم بازیکنان به خود باوری برسند. بعد از ۳ مسابقه تقریبا شرایط بهتری پیدا کرده ایم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

گل شدن شوت بابایی نتیجه بازی با استقلال را تغییر می‌داد

علوی در ادامه بیان کرد: اگر شوت پیمان بابایی گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد اما نتیجه دیدار با استقلال هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان و کادر فنی ماشین سازی کم نمی‌کند. حتی نفراتی که به عنوان بازیکن تعویضی به تیم اضافه شدند تمام تلاش خود را انجام دادند.

ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در استان آذربایجان شرقی شامل تیم‌های لیگ برتری نمی شود 

علوی در خصوص ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: این موضوع به تیم‌های لیگ برتری مثل تراکتور و ماشین سازی مربوط نمی‌شود. در این موضوع حتی فعالیت تیم‌های پایه باشگاه‌ها نیز ممنوع شده است. فقط تیم‌های بزرگسالان شامل این محدودیت نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار