مستحق شکست مقابل آرمان گهر نبودیم

سر مربی تیم شهدای قشقایی در نشست خبری پس از بازی با آرمان گهر سیرجان، گفت: روی یک غفلت گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از شکست تیم شهدای قشقایی شیراز مقابل آرمان گهر سیرجان، داریوش هرمزی سرمربی این تیم  بیان کرد: مستحق شکست مقابل آرمان گهر سیرجان نبودیم و این موضوع تنها بخاطر گلی بود که روی غفلت بازیکنانمان به تیم حریف تقدیم شد.

او، تصریح کرد:  تیم قشقایی دارای بازیکنان جوان و بی تجربه‌ای است، اما حرف زیادی برای گفتن در لیگ دسته یک دارند، ولی با تمامی این مسائل، امروز باید با دست پر از زمین خارج می‌شدیم و شکست عادلانه نبود و از موقعیت‌های بدست آمده نهایت استفاده را می‌بردیم که این موضوع محقق نشد و تیم آرمان گهر سیرجان از تنها موقعیت خود به گل رسید.

 هرمزی، ادامه داد: در نیمه نخست بازیکنان قشقایی خوب نبودند، اما در نیمه دوم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بازیکنان آرمان گهر خوب دفاع کردند و مهاجمان قشقایی نیز در زدن توپ آخر بی تجربگی کردند با این شکست را فراموش می‌کنیم و خودمان را برای انجام بازی با هوادار و کسب نتیجه‌ای مناسب آماده می‌کنیم.

علی حسامی بازیکن شهدای قشقایی شیراز نیز افزود: آرمان گهر سیرجان تیم خوبی بود، اما در نیمه دوم تیم قشقایی نشان داد یک سر و گردن از حریف بالاتر است، ولی اگر از موقعیت‌های بدست آمده استفاده می‌کردیم نتیجه غیر از این بود.

همچنین حسامی در خصوص بازی هفته سوم مقابل هوادار تهران اضافه کرد: تیم هوادار متشکل از بازیکنان و کادر فنی خوبی است که انتظار می رود با تمرینات مناسبی که تا قبل از آن بازی داریم و توصیه‌های کادرفنی بتوانیم نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار