ورود سامانه بارشی جدید به لرستان/دمای هوا کاهش می‌یابد

معاون هواشناسی لرستان گفت: سامانه بارشی جدیدی از سه شنبه شب وارد منطقه می‌شود و تا روز پنج شنبه در آسمان استان فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،زینب اکبری،معاون هواشناسی لرستان اظهار داشت: سامانه بارشی از چند روز گذشته در استان فعال شده و تاکنون بارش‌هایی را به همراه داشته که فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر امشب ادامه دارد.

او افزود: طی۴۸ ساعت گذشته رومشگان با بیش از ۶۳ میلیمتر بارش و الیگودرز با سه میلیمتر بارش به ترتیب بیشترین و کمترین بارش‌ها را داشته اند.

معاون هواشناسی لرستان تصریح کرد: میزان بارش باران در خرم آباد ۲۴ میلیمتر، بروجرد ۱۴، کوهدشت ۴۸، پلدختر ۴۸، دورود ۱۳، الشتر ۱۶، نورآباد ۲۱، ازنا ۶، سراب دوره ۲۸، ایمان آباد ۱۴، سیلاخور ۱۸، سپیددشت ۱۴ و شول آباد ۱۲ میلیمتر بوده است.

او بیان کرد: سامانه بارشی تا اواخر امشب فعال بوده که به صورت متناوب و رگباری همراه با وزش باد خواهد بود که انتظار می‌رود از عصر امروز آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رخ دهد.

اکبری عنوان کرد: همچنین امشب در شرق و جنوب شرقی استان و در ارتفاعات احتمال ریزش بارش‌ها به صورت برف وجود دارد؛ با خروج این سامانه بارشی فردا جوی آرام در منطقه حاکم است، اما عصر فردا با توجه به رطوبت هوا، احتمال رگبار باران وجود دارد.

او بیان کرد: سامانه بارشی جدیدی از سه شنبه شب وارد منطقه می‌شود و تا پنج شنبه در آسمان استان فعال است؛ برای امشب و فردا کاهش دمای هوا در استان پیش بینی می‌شود به طوری که دمای هوا در برخی از نقاط به زیر صفر می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار