۱۱ مصدوم در تصادف آزاد راه ساوه-همدان

تصادف متعدد در آزاد راه ساوه-همدان ۱۱ مصدوم را راهی مراکز درمانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بهرام صیدی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از تصادف متعدد در آزاد راه ساوه-همدان با ۱۱ مصدوم خبر داد.

صیدی افزود: شب گذشته، علاوه بر حادثه‌ی تصادف برای دونفر از عوامل اورژانس در حین ماموریت، ۹ مصدوم دیگر این تصادفات در آزاد راه ساوه - همدان به مرکز درمانی ساوه منتقل شدند

ابراهیم مردانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه هم گفت: شب گذشته واژگونی یکدستگاه کامیون در آزاد راه ساوه- همدان موجب تصادف چند خودرو و ترافیک سنگین شد.

مردانی علت ترافیک سنگین آزاد راه ساوه- همدان را لغزندگی آزادراه به علت کاهش دما و بارش برف بیان کرد و افزود: با تلاش ۳ ساعته‌ی عوامل راهداری و پلیس راه، بخشی از این محور که علیرغم نمک پاشی دچار یخ زدگی و بروز تصادف و انحراف یکدستگاه اتوبوس شده بود، روان سازی شد.

او اضافه کرد: با شروع فصل سرما ۱۴ اکیپ راهداری کار بازگشایی ۱۹۷ کیلومتر آزاد راه، ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۷۰ کیلومتر راه فرعی و ۶۴۰ کیلومتر راه روستایی درمحور‌های شهرستان ساوه را انجام می‌دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه بیان کرد: ۱۲ هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌ی ثابت و سیار سطح شهرستان ذخیره سازی شده است.

آزاد راه ساوه - همدان به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است.

این آزاد راه در سال ۱۳۹۲ با هدف کاهش تردد در محور قدیم ساوه- همدان و کاهش زمان سفر و ایمنی کاربران جاده‌ای به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت؛ اما آمار موجود نشان می‌دهد که میزان سوانح رانندگی در این مسیر شریانی همواره سبب گرفتار شدن و داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.