هشدار تل‌آویو به صهیونیست‌ها درباره سفر به امارات و بحرین

پس از گذشت چند روز از ترور شهید محسن فخری زاده و ترس رژیم صهیونیستی از واکنش ایران، تل‌آویو در خصوص سفر صهیونیست‌ها به امارات و بحرین هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، دفتر مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی هشدار داد که پس از ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان،  صهیونیست‌ها به بحرین و امارات سفر نکنند.

این واحد صهیونیستی هشدار داده که در پی ترور شهید فخری زاده ایران به دنبال انتقام جویی از رژیم اشغالگر خواهد بود و سفر صهیونیست‌ها به دو کشور امارات و بحرین با توجه به نزدیکی آن‌ها به ایران می‌تواند خطراتی را در پی داشته باشد.

هشدار‌هایی که در رابطه با سفر به این کشورها داده می‌شود، بیان می‌کند که حضور صهیونیست‌ها در امارات و بحرین یک «تهدید اساسی» است.

البته ممنوعیت در این سفرها وجود ندارد و تل‌آویو تنها قصد دارد صهیونیست‌ها را از سفر به بحرین و امارات منصرف کند.

با توجه به شواهد موجود، رژیم صهیونیستی عامل مستقیم ترور محسن فخری زاده از چهره‌های اصلی صنعت هسته‌ای در کشورمان بوده است. بنیامین نتانیاهو پیش از این نام وی را آورده و گفته بود که آن را به یاد داشته باشید. «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هم مدعی شده بود که وی را به خوبی می‌شناسد. عناصر موساد هم طی روزهای اخیر به صورت غیر مستقیم اعتراف کردند که ترور فخری زاده برنامه طولانی مدت آن‌ها طی بیش از یک دهه اخیر بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار