مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر:

باران شدیددر استان بوشهر خسارت چندانی به دنبال نداشت/ خارگ رکورددار بارندگی

جهانگیر دهقانی گفت: با وجود شدت بارش باران در مناطق شمالی ومرکزی استان تا کنون خسارت چندانی گزارش نشده است.

جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از پنجشنبه وارد استان شد و بارش‌های شدیدی را به ویژه دیروز در مناطق شمالی و مرکزی استان داشتیم.

او با اشاره به اینکه این سامانه بارشی همراه با بارش پراکنده تا اواخر امروز فعال است، افزود: از پنجشنبه تا ساعت ۰۹:۳۰ امروز (دوشنبه ۱۰ آذر) در خارگ ۲۱۷.۲، بهرگان ۱۷۱.۷، گناوه حدود ۱۴۸، بوشهر ۱۴۹.۲، دیلم ۱۰۴.۷، برازجان ۵۹.۸، اهرم۳۷، خورموج۳۲، عسلویه ۳.۵، دیر ۲.۹، جم ۲، کنگان۲ میلیمتر باران باریده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارش باران باعث آبگرفتگی معابر شد و برخی منازل هم در بوشهر و گناوه دچار آبگرفتگی شدند که با همت نیرو‌های امدادی هلال احمر آب از خانه‌ها تخلیه شد. آبگرفتگی معابر هم با فروکش کردن باران برطرف شد.

دهقانی ادامه داد: بارش باران باعث از بین رفتن چند راس دام نیز در گناوه شد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: جاده ساحلی بوشهر-گناوه همچنان بسته است و راه روستایی سمیعا-رودشور در دشتستان هم که به علت ورود آب از بالادست مسدود شده بود، حوالی ظهر امروز برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: هنوز خسارت خاصی از بارندگی گزارش نشده است و در صورت بروز خسارت در روز‌های آینده اطلاعات جمع آوری و مشخص خواهد شد.

دهقانی با اشاره به ورود سامانه‌های بارشی دیگر از فردا تا اوایل هفته آینده، از آماده باش نیرو‌های امدادی در این مدت خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.