۱۰ مورد ریزش برداری کوه در محور‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ۱۶۰ کیلومتر برف روبی و ۱۰ مورد ریزش برداری کوه در محور‌های استان طی چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و بارانی که طی چند روز اخیر در نقاط مختلف استان داشتیم، گفت : سه شهرستان پاوه، سنقر و دالاهو درگیر برف بودند و در سایر شهرستان‌ها نیز بارندگی شدید داشتیم.

او گفت : نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های استان در این مدت برف‌روبی شد که عمدتا در گردنه‌های برف‌گیر مانند پاوه به روانسر و همچنین "مله‌ماس" بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: هم اکنون هیچ محوری در استان چه از محور‌های فرعی و چه روستایی مشکلی به لحاظ مسدود بودن ندارد و همه محور‌ها باز هستند.

کرمی از وقوع ۱۰ مورد ریزش کوه به دلیل بارش برف و باران در محور‌های استان خصوصا در منطقه اورامانات خبر داد که ریزش برداری در کوتاه‌ترین زمان انجام شده است.

او از پای کار بودن ۷۵ نفر از نیرو‌های راهداری و ۲۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در این عملیات‌ها یاد کرد و ادامه داد: برای برف روبی جاده‌ها از ۷۰ تن شن و نمک نیز استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش‌های جدید در استان طی روز‌های آینده، افزود: برای این بارش‌ها نیز در آماده‌باش هستیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار