مربی تیم ملی قایقرانی:

تعویق انتخابی المپیک هنوز اعلام نشده است + فیلم

ایمان پورعزیز مربی تیم ملی قایقرانی گفت: تعویق مسابقات انتخابی المپیک هنوز اعلام نشده است.

ایمان پورعزیز مربی تیم ملی قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی قایقرانی با حضور محمد نبی رضایی از مازندران و عرفان زنده پی از بوشهر در بابلسر آغاز شد و تا پنج روز آینده ادامه دارد.

او با بیان اینکه مرحله دوم این اردو نیز ۵ روز پس از پایان مرحله نخست در بابلسر برگزار خواهد شد، افزود: برای دستیابی به نتایج مناسب و آمادگی بیشتر ورزشکاران اردو‌هایی نیز در مناطق گرمسیر کشور برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی قایقرانی گفت: این اردو‌ها برای آمادگی ورزشکاران برای حضور در انتخابی بازی‌های المپیک تشکیل شده است.

پورعزیز ادامه داد: مسابقات انتخابی المپیک قرار بود فرودین ماه امسال برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا تاکنون به تعویق افتاده است.

او گفت: هنوز در خصوص امکان به تعویق افتادن این رقابت‌ها که قرار است در تایلند برگزار شود چیزی به فدراسیون قایقرانی ابلاغ نشده است.

مربی تیم ملی قایقرانی در خصوص تاثیر کرونا بر آمادگی ورزشکاران گفت: اگرچه کادر فنی به دلیل شیوع کرونا مستقیم بر تمرینات ملی پوشان نظارت نداشتند، اما ورزشکاران از لحاظ بدنی خود را به سطح آمادگی رساندند و اردو‌ها برای مرور تکنیک‌ها است.

پورعزیز با بیان اینکه بابلسر همیشه میزبان خوبی برای اردو‌های قایقرانی بود، ابراز امیدواری کرد برگزاری این اردو‌ها و حضور ملی پوشان سبب رونق ورزش قایقرانی و کمک به ورزش این شهرستان شود.
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار