اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل خانه جودو آبادان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خانه جودو در مجموعه ورزشی دهداری آبادان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان روز دوشنبه گفت: احداث خانه جودو آبادان با  ۳۰۰ مترمربع زیربنا از ابتدای امسال آغاز شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در تلاش هستیم تا پایان سالجاری این طرح ورزشی به بهره‌برداری برسد.

او افزود: رشته جودو در آبادان استعداد و پتانسیل های خوبی دارد که با احداث خانه جودو در این شهرستان شرایط برای شناسایی ، رشد و شکوفایی استعدادهای جوان فراهم خواهد شد.

رضایی بیان کرد: با احداث خانه جودو در آبادان شرایط برای حضور مطلوب‌تر و کسب افتخار در مسابقات کشوری و آسیایی از سوی ورزشکاران آبادانی فراهم خواهد شد البته کسب این موفقیت ها نیازمند حمایت همه جانبه مالی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: نیاز به خانه جودو با شرایط حرفه‌ای در شهرستان آبادان احساس می‌شود تا پاسخگوی جودوکاران و همچنین میزبانی مسابقات مختلف کشوری باشیم.

او به فعالیت و ساماندهی ۱۸ هزار ورزشکار در ۳۹ رشته ورزشی در شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت: پنج هزار ورزشکار آماتور در رشته‌های متخلف ورزشی آبادان فعالیت می‌کنند.

رضایی همچنین در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه تختی آبادان گفت:ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال آماده است و نواقص ورزشگاه برطرف و مشکلی برای صدور مجوز حرفه‌ای صنعت‌نفت آبادان وجود ندارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.