آتشی: نباید حریفان را دست کم بگیریم/ امروز کار راحتی در برابر سوریه داریم

کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: امروز با عملکرد بسیار خوب و دقیق میتوانیم تیم ملی سوریه را شکست دهیم و به راحتی راهی پنجره سوم بشویم.

عنایت اله آتشی، کارشناس بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال کشورمان برابر عربستان اظهار کرد: شرایط تیم سوریه مانند تیم ملی عربستان است، با این تفاوت که آن ها یک سر و گردن از تیم ملی عربستان بالاتر هستند، اما باز هم حریف سر سختی برای تیم ملی بسکتبال ایران نخواهند بود. هیچ کاری راحت نیست؛ همان طور که در بازی با عربستان دیدید که دست کم گرفتن حریف کار را برای ما دشوار کرد. همه این اعتقاد را داشتند که عربستان را با اختلاف بالا شکست می‌دهیم، ولی در زمین شاهد اتفاق دیگری بودیم.

او افزود: نداشتن تمرینات مناسب هم یکی از دلایل عملکرد ضعیف تیم ملی ما برابر عربستان بود؛ چرا که با یکی ۲ روز تمرین نمی‌شود انتظار داشت بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند و بخواهند در بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشند. اما باید به این موضوع هم توجه کنیم که بازیکنان خوب و قوی را نسبت به سایر کشور‌ها داریم و با یک عملکرد بسیار خوب و دقیق، میتوانیم تیم ملی سوریه را شکست دهیم و به راحتی راهی پنجره سوم بشویم.

آتشی با اشاره به قدرت بسکتبال ایران در آسیا خاطرنشان کرد: بسکتبال ایران بعد از سال ۲۰۰۶ در بالاترین سطح بسکتبال آسیا قرار داشته و چند بار قهرمان آسیا شده است. بسکتبال ایران در آسیا قدرت بسیار زیادی دارد و همه کشور‌های منطقه هم این را می‌دانند که بازی با تیم ملی ایران برای آن‌ها کار راحتی نیست. به هر حال آرزوی موفقیت برای تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی امروز دارم و قطعا با یک بازی حساب شده به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار