دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی مطرح کرد؛

ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک‌ها/ مردم از مراجعه غیر ضروری به بانک‌ها خودداری کنند

قیطاسی گفت: خدمات غیر حضوری به مشتریان بانک‌ها ارائه می‌شود بنابراین از مردم تقاضا می‌شود از مراجعات غیر ضروری به بانک‌ها خودداری کنند.

بارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک‌هاه گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در نحوه فعالیت بانک ها و ادارات در مناطق قرمز تغییراتی اعمال شده است، گفت: تمام کارکنان و شعب بانک ها به دو بخش تقسیم شده اند.

او افزود: ۵۰ درصد شعب بانک ها در سطح کشور با ۱۰۰ درصد از کارمندان باز هستند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

قیطاسی بیان کرد: در مناطق نارنجی تمام شعب با ۲ سوم کارکنان فعالیت دارند و در مناطق زرد هم تمام شعب باز هستند با ۱۰۰ درصد پرسنل به مردم خدمات ارائه می دهند.

دبیر شواری هماهنگی بانک های دولتی توضیح داد: تمام شعب بانک ها مجهز به بانکداری الکترونیکی و خدمات غیر حضوری مطلوب هستند و پیشنهاد می شود مردم به جای مراجعه به شعب بانک ها از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری استفاده کنند.

او درباره ساعات کاری بانک‌ها گفت: از ابتدای خرداد ماه ساعت کاری بانک‌ها از ۷:۳۰ صبح و تا ۱۴:۳۰ است و بانک‌ها از ساعت ۸ صبح به مشتریان خود تا ساعت ۱۴:۳۰ به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند.

قیطاسی بیان کرد: تمامی اطلاع رسانی‌ها در حوزه بانک‌ها از طریق روابط عمومی انجام می‌شود و ساعات کاری بانک‌ها هم به طور معمول از طریق کاغذ در ویترین بانک‌ها نصب شده است.

قیطاسی بیان کرد:ضمنا در مناطق نارنجی نیز طبق روال گذشته تمام شعب با دو،سوم پرسنل و مناطق زرد تمام شعب با صد درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

او گفت:از مشتریان بانک‌ها نیز تقاضا داریم با استفاده از خدمات غیرحضوری از مراجعه به شعب خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار