ورود سامانه بارشی جدید از شامگاه فردا به استان اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:با نفوذ یک سامانه بارشی از شامگاه فردا به استان اصفهان افزایش ابر و به تدریج روز چهارشنبه بارش برف و باران را در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان اصفهان است از این رو امروز وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و مه آلود گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: با نفوذ یک سامانه بارشی از شامگاه فردا سه‌شنبه به استان افزایش ابر و به تدریج روز چهارشنبه بارش برف و باران را در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان شاهد هستیم.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش به ترتیب از سمیرم با میانگین ۵.۴، فریدونشهر ۴.۵ میلی‌متر باران و پنج سانتی‌متر برف، میمه ۳.۵، علویجه ۲.۹، چادگان ۲.۸، نطنز و فرودگاه اصفهان ۲.۵ میلی‌متر بوده است.

علی عسگریان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در استان سه تا پنج درجه افزایش و کمینه دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۹ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

او اضافه کرد: سردترین منطقه استان در ۲۴ ساعت آینده بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.