دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن خصوصی

کارآگاهان پلیس آگاهی با دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی پرده از ۱۰ فقره سرقت در طالقان برداشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سیدصالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با دریافت شکایتی مبنی بر چند فقره سرقت منزل در شهرک‌های شهرستان طالقان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان شدند و با تحت مراقبت قرار دادن آن ها، با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ بذرگری گفت: در بازرسی از منزل سارقان، تعداد زیادی اقلام سرقتی از قبیل دریل، شیرآلات، سنگ فلز و... کشف شد.

او افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان طالقان و شهرک هیو ساوجبلاغ اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در این خصوص، تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.

سرهنگ بذرگری با اشاره به سوابق متعدد متهمان در زمینه سرقت، گفت: با تکمیل پرونده، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتها پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.