مسوول کمیته بازرسی ستاد مدیریت کروناسیستان و بلوچستان :

نظارت بر روند محدودیت‌های کرونا در سیستان‌وبلوچستان بخوبی انجام می‌شود

سعید تجلیلی گفت: وظایف نظارتی و بازرسی بر روند اجرای طرح هوشمند محدودیت کرونا از تمامی دستگاه‌های دولتی، اصناف، پایانه‌ها، بازار و مغازه‌های این استان تا کنون بخوبی انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سعید تجلیلی مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان‌وبلوچستان و مسوول کمیته بازرسی ستاد مدیریت کرونا اظهارداشت: حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس دستورالعمل وضعیت‌های هشدار قرمز، زرد و نارنجی و عملکرد یک سومی و دوسومی آنان در محیط کار نظارت شده و در صورت وجود شکایات یا اعتراضات در تماس‌های تلفنی گرفته شده با شماره ۱۱۱ یا مکتوب از طریق دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان‌وبلوچستان این امور پیگیری شده است.

او افزود: در بازرسی‌های انجام شده طی این ۲ هفته اگر در اجرای پروتکل‌ها در دستگاه‌های اجرای نقطه ضعفی وجود داشته با مدیریت آن دستگاه صحبت و موضوع پیگیری شده است.

مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در بعضی از دستگاه‌های اجرایی به لحاظ مشکلات کمبود نیرو بعضی از احکام محدودیت اجرا نشده بود که در این موارد طی بازرسی‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل بود اما با توجه به نوع کار، سختی و تخصص‌شان باید در سرکار حاضر می‌بودند.

او  بیان کرد: به طور مثال در قسمت مربوط به آزمایشات مکانیک خاک با توجه به تخصصی که دارند و موضوع پروژه‌های عمرانی که باید در سیستان‌‍وبلوچستان اجرا شود اگر یک روز تعطیل و یا کارشناس مربوطه نباشند پروژه‌ها بویژه ابر پروژه راه‌آهن استان در صورت انجام نشدن به موقع آزمایش‌های خاک تعطیل و زیان‌های متحمل این پروژه می‌شود.

تجلیلی خاطرنشان کرد: در راستای نظارت‌ها ورودی، خروجی‌ و پلیس راه‌ها نیز کنترل شد که البته در نحوه اجرای طرح ورود وخروج اشکالاتی هم بوده که به ستاد کرونا اعلام شده است.

او ادامه داد: در این رابطه دستگاه‌های مانند هلال احمر یا یگان امداد نیز باید در مبادی ورودی وخروجی حضور داشته و در اجرای بهتر این طرح کمک کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار