تقابل با سپاهان همیشه سخت بوده است / انتظارم از تیم زیاد است

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: دیدار برابر سپاهان همیشه سخت بوده است، امیدوارم با ارائه یک بازی قابل قبول مقابل سپاهان بایستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران درکنفرانس خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: در طول چند هفته گذشته، بازی به بازی توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. فوتبال بهتری ارائه کردیم و در هفته سوم توانستیم با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم؛ انتظارم از تیم بسیار بالاتر است فکر می کنم بتوانیم در ادامه مسابقات فوتبال بهتری ارائه دهیم.

صادقی با اشاره به تقابل سخت مقابل سپاهان عنوان کرد: دیدار برابر سپاهان همیشه سخت بوده، تقابل فردا نیز می‌تواند بازی نزدیکی باشد؛ امیدوارم بتوانیم در کنار بازی خوب نتیجه مناسبی نیز کسب کنیم. قبل از شروع فصل مقابل سپاهان دیداری تدارکاتی انجام دادیم و با وجود تغییرات دو تیم شناخت مناسبی از این تیم پیدا کرده‌ایم، تاکتیک سپاهان بازی زمینی و سرعتی است برای این مسئله برنامه‌ریزی‌های انجام داده‌ایم تا فردا با ارائه یک فوتبال قابل قبول برابر طلایی‌پوشان بایستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره صفارایی مقابل نویدکیا بعد از چند سال گفت: از دیدار دوباره نویدکیا خیلی خرسندم، سال های زیادی رو به روی محرم بازی کرده‌ام چند سالی نویدکیا از فوتبال دور بود اما خوشحالم که او را دوباره در فوتبال می‌بینم، او یک شخصیت منحصر به فرد دارد.

او در ادامه بیان کرد: نویدکیا می توانست در تیم های پایتخت نیز بازی کند ولی تعصب خود را همیشه به سپاهان نشان داده است، خوشحالم که وارد عرصه مربیگری شده و می توانم در مقابلش به رقابت بپردازم، رفاقت بین ما برقرار است؛ اما روز بازی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم باعث موفقیت تیم خودمان شویم.

صادقی در پایان با بیان اینکه برای جذب مسلمان با نویکیا صحبت کرده خاطرنشان کرد: در خصوص جذب محسن مسلمان با نویدکیا مشورت کردم و در نهایت مسلمان به تیم ما پیوست، هفته گذشته نیز توانست به ما کمک کند. تمرینات پیش فصل خوبی را در سپاهان گذرانده است و در بهترین شرایط فوتبالی‌اش به سایپا پیوست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.