رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی خبر داد:

بسته شدن ۴ بخش کرونایی بعد از اعمال محدودیت‌ها

صادق نیت گفت: با کاهش محدودیت‌ها توانسته ایم ۴ بخشی که به بیماران کرونایی اختصاصی داده بودیم، ببندیم.

خسرو صادق نیت، رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی در گفت وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تعداد مراجعان به مراکز درمانی اظهار کرد: با اعمال محدودیت‌ها کاهش روند درمانی شروع شده و همچنان ادامه دارد. خوشبختانه تا به الان توانسته ایم ۴ بخشی که به بیماران کرونایی اختصاصی داده بودیم، ببندیم.

او  بیان کرد: مراجعان ما تا قبل از اعمال محدودیت‌ها که به بیش از ۲۵۰ تا می‌رسید حالا به کمتر از ۱۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است. تعداد بیماران بستری در گذشته به بیش از ۳۰۰ نفر می رسید اما حالا به ۲۰۰ نفر رسیده است.

صادق نیت  افزود: در این مدت توانستیم شرایط فعالیت و اضافه کاری کادر درمان و پرستاران را کمتر کنیم. البته امیدواریم با ادامه داشتن این روند بتوانیم شرایطی را برای مرخصی گرفتن کامل پرستاران مهیا کنیم.

بخش کرونایی

او تصریح کرد: اگر فشار‌ها کمتر شود، می‌توانیم فرصت استراحتی برای کادر درمان و پرستاران فراهم کنیم. خوشبختانه با کم شدن مراجعان به مراکز درمانی، ورودی های  بخش‌های عفونی و ICU ما هم برای بستری کم شده اند.

صادق نیت بیان کرد: اطلاع رسانی‌های به موقع و کافی موجب شده افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، ترسی نسبت به ویروس کرونا نشان ندهند و در صورت نیاز به مراکز درمانی مراجعه کنند.

او گفت: خوشبختانه ما هم بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت تخت هایمان را به بیماران غیر کرونایی اختصاص دادیم و طبق روال قبل به درمان آن‌ها ادامه می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار