مشمولان یکسال غایب به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: مشمولان دارای بیش از یک سال غیبت علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه و در زمان جنگ تا ۱۵ روز باشد ۳ ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه و در زمان جنگ بیش از ۱۵ روز باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح از یکسال و در زمان جنگ از ۲ ماه تجاوز کند علاوه بر اعمال اضافه خدمت ذکر شده فراری محسوب خواهند شد و به مراجع صالح قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
از نیروی جوانی سربازان در جهت ایجاد کار و درآمد استفاده کنین ( در ادارات سربازان رو استخدام کنید ) که هم درآمد داشته باشند هم سابقه کاری براشون ایجاد بشه و هم تجربه بدست بیارن و از اون طرف ببینید آیا مملکت پیشرفت میکنه یا نه؟ و اون زمان آیا نیازی به تولیدات خارجی خواهیم داشت وقتی سرباز به تولید ملی در یک کارخانه یا یک تولید کوچک کمک میکند.
الان عصر فناوری اطلاعات هست کشور های پیشرفته برای نگهبانی از مرز ها از پهباد های نظامی ، دوربین های مداربسته پیشرفته و ربات ها ، استفاده میکنند . وقتشه که در این زمینه تصمیمات جدی بگیرید.
کشورهای پیشرفته برای سربازانشون احترام و عزت قاعلند و در اصل دولت به سرباز خدمت میکنه چون اونجا خدمت با باارزش میدونن.
من جوان 22 ساله لیسانس IT با توجه به شرایط خودم که میتونم حتی کارآفرین باشم و هم برای خودم و هم به مملکتم کمک کنم و درآمد ایجاد کنم
Iran (Islamic Republic of)
بازرس
۱۴:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
باید بری خدمت