قیمت مرغ در خوزستان ۳۰ درصد کاهش یافت

مدیر کل پشتیبانی امور دام خوزستان از کاهش ۳۰ درصدی قیمت مرغ کشتار روز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بدوی مدیر کل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: قیمت مرغ تازه یا همان کشتار روز در اهواز که تا هفته گذشته ۳۶ هزار تومان بود و با کاهش ۳۰ درصدی قیمت مرغ رو به رو و این روند نزولی از امروز آغاز شد.

او افزود: قیمت مرغ تازه در دیگر شهر‌های خوزستان نیز روندی کاهشی به خود گرفته است و در آبادان که تولید مرغ ندارد همچنان با نرخ بالای ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

بدوی بیان داشت: افزایش غیرمتعارف قیمت مرغ تازه که دلالان افزایش بهای نهاده‌ها را علت آن عنوان کردند نگرانی خانوار‌ها برای تامین مواد پروتئینی را به دنبال داشته است، اما به نظر می‌رسد در روز‌های آینده می توان منتظر کاهش قیمت ها باشیم.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: نرخی که وزیر جهاد کشاورزی مصوب کرده اند، ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان  فاصله دارد، همچنین مرغ منجمد به صورت نامحدود و عمده که هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان است، عرضه می‌شود.

او ادامه داد: مرغ منجمد و بهداشتی به اندازه کافی در سردخانه‌های خوزستان وجود دارد و با نظارت صنعت، معدن و تجارت استان در همه شهر‌ها به صورت منظم و مستمر در حال توزیع است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.