پمپئو: سازش‌کنندگان با اسرائیل از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد

وزیر خارجه آمریکا با حمایت دوباره از سازش عرب‌ها با رژیم صهیونیستی، وعده ذینفع شدن کشور‌های خائن به آرمان فلسطین را تکرار کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد در قالب طرح سازش اعراب با رژیم صهیونیستی، اشغال اراضی فلسطین به عنوان «سرزمین موعود یهودیان» مشروعیت می‌یابد.

مایک پمپئو روز سه شنبه در پیامی در حساب توئیتری خود مدعی شد: هر کسی که به پیمان ابراهیم پیوسته، منافعی را برای ملت خود شاهد خواهد بود. اطمینان دارم که بسیاری از ملت‌های دیگر تصمیم به انجام این کار درست دارند و اسرائیل را به عنوان سرزمین اصلی یهود به رسمیت خواهند شناخت.

دولت‌های عربی امارات، بحرین و به تازگی سودان در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. خیانتی که با واسطه گری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منعقد شد.

این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
یکی از مزایاش اینه که قول میده دیگه بهشون نمیگن گاو شیرده
آخرین اخبار