کشف ۸۵۰ گرم هروئین از معده مرد جوان

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری مرد جوانی که ۸۵۰ گرم هروئین را بلعیده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سید فتاح موسوی" گفت: در پی مراجعه مردی به بیمارستان لقمان حکیم با علائم دل درد شدید، بیمار در پروسه تشخیص قرار می‌گیرد و پس از انجام تصویر برداری‌های اولیه مشخص می‌شود بسته‌های مشکوکی در معده بیمار وجود دارد.

وی عنوان کرد: تیم درمان موضوع را به یگان انتظامی حاضر در بیمارستان اعلام و در بررسی دقیق‌تر مشخص می‌شود بسته‌های موجود در معده بیمار احتمالا حاوی مواد مخدر می‌باشد.

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: با توجه به وخامت حال بیمار تیم درمان بلافاصله خدمات درمانی را آغاز و با انجام عمل جراحی موفق شدند بسته‌های مواد مخدر را از معده بیمار خارج کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که بسته‌های کشف شده حاوی هروئین به وزن ۸۵۰ گرم مواد مخدر می‌باشد.

سرهنگ موسوی افزود: متهم پس از بهبود نسبی در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهارداشت، با همدستی یکی از دوستانم مواد مخدر تهیه و با بسته بندی و بلعیدن آن فکر میکردم کار تمام است که یک باره دنیا برایم تیره و تار شد وقتی چشمانم را باز کردم خود را در بیمارستان دیدم.

این مقام پلیسی در پایان گفت: متهم به پلیس پیشگیری منتقل شد و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در پایتخت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار