مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم معرفی شد

علی نیک با حکم شهردار قم به عنوان مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید مرتضی سقاییان‌نژاد ،شهردار قم با صدور حکمی علی نیک را به عنوان مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم منصوب می‌شوید، اهتمام به گسترش شبکه اتوبوسرانی منظم و قابل دسترس، مدیریت تجهیز، توسعه و نوسازی ناوگان به منظور ارائه خدمات کیفیت، اقتصادی، ایمن و پاک مبتنی بر بهره‌وری سازمانی با بهره‌گیری از نوآوری و فناوری‌های نوین در سیستم حمل و نقل درون‌شهری، ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۰ مورد تاکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت، ولی عصر (اروحنا له الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت (سلام اله علیها) گام‌های موثری برداشته شود.

گفتنی است:  پیش‌تر امیر یزدی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم بود و علی نیک درحال حاضر مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهری قم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار