شهردار آبدانان عنوان کرد;

بهسازی معابر و محلات شهر آبدانان

هادیزاده گفت: تا کنون اقدامات خوبی در جهت بهسازی محلات و معابر شهر آبدانان صورت گرفته و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی ، سایر معابر نیز آسفالت و لکه گیری خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ هادیزاده شهردار آبدانان در بازدید از روند آماده سازی کارخانه آسفالت شهرداری آبدانان ،گفت: اقدامات خوبی در جهت بهسازی محلات و معابر سطح شهر آبدانان صورت گرفته است که این فعالیت‌ها با برنامه ریزی انجام شده اند و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی ، سایر معابر نیز آسفالت و لکه گیری خواهند شد.

او در خصوص آسفالت معابر شهر آبدانان اظهار کرد: لکه گیری و آسفالت معابر باقی مانده سطح شهر در دستور کار واحد‌های عمران و شهرسازی و نقلیه موتوری قرار دارد .

در ادامه این بازدید ، حاجی زاده رئیس شورای شهر آبدانان نیز با بیان اینکه شهرداری آبدانان بر ارتقای سطح کیفی خدمات در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تاکید دارد ، گفت: فعالیت‌ها در راستای بهسازی معابر، رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه ، با هدف رفع ناهمواری‌ها ، بهبود و ارتقای کیفیت آسفالت معابر ، لکه گیری و اصلاح آسفالت معابر به اجرا در خواهند آمد که به ترتیب اولویت عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.