کاهش قیمت مرغ در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به دستور وزیر جهاد کشاورزی تامین نهاده‌های موردنیاز و توزیع آن بین مرغداران و توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد منجر به کاهش قیمت در استان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در مهرماه به دلیل مشکل تامین نهاده‌ها شاهد کاهش جوجه ریزی بودیم و این موضوع  باعث کمبود گوشت مرغ در بسیاری از استان ها شد و قیمت مرغ را به هر کیلوگرم تا ۳۶ هزار تومان افزایش داد.

او افزود: از ۲ روز گذشته از طریق سامانه نهاده موردنیاز را در بین مرغ داری ها  توزیع کردیم و اکنون مشکلی در تامین نهاده مورد نیاز  در استان کرمانشاه وجود ندارد.

حاتمی از توزیع  گوشت مرغ گرم در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲ روز پیش ۱۶۰ تن و دیروز ۸۰ تن گوشت مرغ گرم در این استان وارد بازار شده و روزانه هم ۵۰ تن گوشت منجمد مرغ توزیع می کنیم که این توزیع باعث  کاهش قیمت شده است.

او افزود: هم اکنون  با ورود گوشت گرم و منجمد مرغ به بازار استان هر کیلوگرم مرغ به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تا ۲۴ هزار تومان کاهش یافته و انتظار می رود تا چند روز آینده  قیمت پایین تر بیاید.

 

 

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار