ضرورت خلاقیت معلمان در کلاس‌های مجازی

خلاقیت سبب سهولت یادگیری در زیست بوم جدید در کلاس‌های مجازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهروز منصور کیایی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: در زیست بوم جدید معلمانی موفق‌تر هستند که بتوانند خلاقیت و جذابیت خاصی به کلاس مجازی خود ببخشند و برگزاری کلاس‌های مجازی به تنهایی کافی نیست.

او افزود: استفاده از آموزش مجازی در تعطیلات طولانی مدت که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به مدارس تحمیل شد، آغاز گر فصل جدیدی از آموزش در سراسر کشور بوده است.

منصور کیایی گفت: اهمیت تدریس مجازی نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا چندین برابر شده و اکثر مدارس و موسسات آموزشی کلاس‌ها را به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌کنند.

او با تقدیر از معلمان ابتدایی استان افزود: آموزش مجازی با تمام مشکلات و کاستی‌هایی که دارد با ابتکار و خلاقیت معلمان در جریان است و آن‌ها بدون آمادگی قبلی وارد میدان آموزش مجازی شده اند و در این میان هر معلمی با توجه به بضاعت شخصی خود و میزان آشنایی با فناوری جدید و نیز دسترسی به امکانات، روش‌های مختلفی را در آموزش مجازی به کار گرفته و سعی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه محدودیت‌ها همواره موجب پیشرفت بوده و ویروس کرونا نیز چالش بزرگی را برای نظام آموزشی ما ایجاد کرد، ادامه داد: گذر از این بحران همکاری و مشارکت همه‌ی کارشناسان، معلمان، دانش آموزان و اولیای آن‌ها در سراسر کشور را می‌طلبد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار