اجرای ۱۷ پروژه بخش خصوصی حوزه سلامت در کرمانشاه

معاون استاندار کرمانشاه گفت: اکنون تعداد ۱۷ پروژه بخش خصوصی حوزه سلامت در استان در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آن‌ها بیش از هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی قبادی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه گفت : از جمله طرح‌های حوزه سلامت می‌توان به احداث ۲ هتل بیمارستان در شهر کرمانشاه اشاره کرد که بیانگر زحمات دانشگاه علوم پزشکی در توسعه و ارتقا حوزه سلامت استان است.

او گفت : در بحث تثبیت اشتغال نیز حدود ۵۰ موسسه زیرنظر این دانشگاه در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند که بخش عمده آن‌ها با دریافت تسهیلات موفق به حفظ نیروی کار خود شده‌اند.

قبادی افزود: با تداوم این تلاش‌ها و فعالیت‌ها در حوزه کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آینده نیز سهم ارزشمندی در راستای رفع مشکل بیکاری در استان خواهد داشت.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه با بیان اینکه حوزه سلامت در استان پتانسیل بالایی در بحث کارآفرینی، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار دارد، افزود: در سال‌های اخیر دولت و استانداری حمایت‌های خوبی در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال به ویژه در حوزه سلامت در استان داشته است.

قبادی ادامه داد: خوشبختانه حوزه کارآفرینی در دانشگاه علوم پزشکی حوزه‌ای پویا و فعال است و عملکرد دانشگاه در این زمینه بسیار قابل توجه است.

او گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته این دانشگاه در ۲ سال اخیر توانسته است در بحث یارانه دستمزد، چند برابر سهمیه خود را جذب کند.

او ادامه داد: در بحث ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه رصد بیش از ۲ برابر سهمیه دانشگاه در استان اشتغال ایجاد کرده که در این سامانه ثبت شده است.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینه پیگیری اجرای پروژه‌های بخش خصوصی بسیار خوب عمل کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار