هشدار تعزیرات حکومتی به گرانفروشان میوه در مراغه

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مراغه گفت: با افزایش قیمت انواع میوه در مراغه تعزیرات حکومتی خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،منصوری  رئیس اداره تعزیرات حکومتی مراغه گفت: متاسفانه در روز‌های اخیر نابسامانی و بی قانونی شدیدی در سطح بازار میوه و تره بار این شهرستان بوجود آمده است.

منصوری افزود: تخلفاتی چون عدم درج قیمت، عدم رعایت نرخ متعارف و فروش به قیمت‌های دلخواه و افزایش خودسرانه قیمت انواع میوه و تقلب در کسب و کم فروشی موجب اجحاف در حق مصرف کنندگان و نارضایتی شهروندان شده است.

او گفت: چنانچه تا پایان هفته جاری با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه قیمت و نرخ متعارف و معینی برای انواع میوه تعیین نگردد و قیمت‌ها بر روی اقلام درج نشوند و مقررات صنفی از سوی این صنف رعایت نگردد تعزیرات حکومتی راسا وارد عمل خواهد شد.

 رئیس اداره تعزیرات مراغه گفت: این اداره در صورت تدام تخلفات با هماهنگی فرمانداری و دادستانی ضمن در نظر گرفتن قیمت متعارف، با اصناف و میوه فروشانی که مرتکب تخلفات مذکور و خاصه عدم درج قیمت شوند برخورد قاطع و عبرت آمیز خواهد داشت.

او گفت: گرانفروشی از مهمترین معضلات این روز‌های بازار است و روزانه ده‌ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در مراغه گزارش می‌شود.

 منصوری افزود: بر اساس قانون نظام صنفی در صورتی که اصنافی تخلف خود را تکرار کنند با نصب بنر و عنوان تخلف ۶ ماه محل کسب آن‌ها پلمب می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.