۲ کشته و یک مجروح در برخورد پراید با وانت پیکان در جاده قلات به کودیان

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و وانت پیکان در جاده قلات به سمت کودیان ۲ کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، بیان کرد: بدنبال تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از حادثه تصادف دو دستگاه خودرو سواری پراید و وانت پیکان جاده قلات به سمت کودیان، ستاد فرماندهی این سازمان پس از دریافت این اطلاعات به صورت همزمان آتش نشانان ایستگاه ۸ را به محل حادثه اعزام کرد .

او، تصریح کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید به طور ناگهانی با خودروی وانت پیکان در محور قلات به کودیان برخورد می کند که  این حادثه منجر به فوت ۲ نفر از سرنشینان هر دو خودرو و یک نفر مصدوم می شود.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از بازدید و بررسی اولیه و ایجاد حریم ایمنی در محدوده حادثه، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از هر دو خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص، عملیات نجات فرد مصدوم را آغاز کردند.

قانع، افزود: آتش نشانان شخص مصدوم را از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، اضافه کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، هر دو خودرو را برای بررسی علت وقوع این حادثه مرگبار و نیز انجام مراحل قانونی به پلیس راهور و نیروی انتظامی تحویل دادند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلامی
۲۳:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
عبور و مرور تعداد زیادی خودرو در جاده قلات به کودیان و آب‌پرده وکم عرضی جاده باعث حوادثی در این منطقه شده است
مخصوصاً گردنه قلات که دارای شیب تند وپیچ و خم های زیادی است بیشترین میزان حوادث در این منطقه کوهستانی رخ می دهد
از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود با کارشناسی دقیق فکری بحال این جاده خطرناک کنند وگرنه روز به روز شاهد حوادث اسفناکی در این جاده دهستان خواهیم بود ج
آخرین اخبار