فهرست مراکز ۱۶ ساعته تست رایگان کرونا در مازندران + جدول

اگر علائم ابتلا به کووید ۱۹ را دارید می‌توانید بجای هزینه‌های گزاف تست کرونا به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کرده و تست رایگان کرونا بدهید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بر اساس اعلام وزارت بهداشت افراد مشکوک به کرونا و گروه‌های پرخطر مشکوک به کووید ۱۹ مانند زنان باردار برای تست رایگان کرونا می‌توانند به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند و به صورت سرپایی و رایگان تست کرونا بدهند.

اگر شما هم علائم ابتلا به کرونا را دارید، بجای پرداخت هزینه‌های چند صد هزار تومانی تست کرونا می‌توانید به یکی از این مراکز ۱۶ ساعته در مازندران مراجعه کنید تا در صورت لزوم از شما تست رایگان بگیرند.
 
 
فهرست مراکز ۱۶ ساعته تست رایگان کرونا در مازندران + جدول
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۸ دی ۱۴۰۰
جاي تاسفه واقعا كه تنها درمانگاه چمستان ازمايشگاه شبانه روزي نداره براي تست كرونا بايد تا نور بريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام، برخورد پرسنل تامین اجتماعی تنکابن برای نمونه گیری تست کرونا اصلا مناسب نیست و با بیماران همانند زیردست و توهین آمیز صحبت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۰:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام بنده با توجه به داشتن علائم کرونا و دستور پزشک برای انجام آزمایش به مرکز 16 ساعته بهشهر مراجعه کردم ونه تنها از بنده آزمایش نگرفتند بلکه با رفتار زننده پرسنل مواجه شدم میگم آزمایش نمی‌گیرید شغل من با عموم سر کار داره من نمیتونم همینطوری بدون آزمایش مرخصی بگیرم گفتند اشکال نداره شما هم مثل بقیه به سیاه شدن وضعیت کمک کنید. لطفا پیگیری کنید. ممنون.