حضور ۴۲ صنعتگر خراسان جنوبی در نمایشگاه مجازی صنایع دستی ایران

از آغاز برگزاری اولین نمایشگاه مجازی صنایع دستی ایران در ۱۳ آبان تاکنون ۴۲ صنعتگر خراسان جنوبی، آثار خود را در آن به نمایش گذاشته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عباس زاده ، معاون صنایع دستی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گفت: تاکنون ۵۰ نفر برای شرکت در این نمایشگاه درخواست دادند که ۴۲ نفر از سوی اداره کل میراث فرهنگی تایید شدند.

او افزود: بیشترین مشارکت در برگزاری نمایشگاه مجازی صنایع دستی ایران به هنرمندان شهرستان بیرجند با ثبت ۱۵ نفر اختصاص دارد.

عباس زاده افزود: همه رشته‌ها می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند و بیشتر آثار ارائه شده در این نمایشگاه تاکنون محصولات چرمی، صنایع دستی فلزی، محصولات نمدی، تراش سنگ‌های قیمتی و نمیه قیمتی و پارچه بافی خراسان جنوبی است.


بیشتر بخوانید


هنرمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی tafrihati.com با درج مشخصات فردی و مجوز صنایع دستی برای شرکت در نمایشگاه مجازی صنایع دستی ایران ثبت نام کنند.

به گفته معاون صنایع دستی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی قرار است این نمایشگاه با جمع آوری اطلاعات هنرمندان به یک بانک اطلاعاتی تبدیل شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار