اجرای عملیات دفع آب‌های سطحی با لوله گذاری در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز از انجام عملیات هدایت آب‌های سطحی در باند کندرو بلوار سردار هاشمی جنب پل مدافع حرم به متراژ ۱۰ متر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ذبیح اله خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸  اهواز گفت: عملیات هدایت آب‌های سطحی در حال انجام است، هدایت آب‌های سطحی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است و هر ساله با توجه به فرارسیدن فصل بارش برخی معابر محدوده منطقه ۸ بر اثر بارندگی‌های شدید دچار آبگرفتگی می‌شود.

او افزود: آبگرفتگی معابر مشکلات جدی را در زمینه تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان ایجاد کرده از این رو شهرداری نقاط بحرانی را شناسایی و عملیات هدایت آب‌های سطحی در این نقاط را در دستور کار قرار داده است.

خدامرادی بیان کرد: باند کندرو بلوار سردار هاشمی جنب پل مدافعان حرم از جمله این نقاط بحرانی است که با شروع فصل بارندگی شاهد آبگرفتگی و جمع شدن آب‌های سطحی در سطح مسیر و بروز مشکلات جدی در تردد عابران و وسایل نقلیه می‌شود.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز ادامه داد: طول مسیر لوله گذاری ۱۰ متر و با بکارگیری لوله پلی اتیلن ۱۲ اینچ در انتهای بلوار دانش، باند کندرو سردار هاشمی جنب پل مدافعان حرم است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.