جبهه آزادی‌بخش فلسطین: فخری‌زاده به دست اتاق عملیات نئوم ترور شد

جبهه آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد ترور دانشمند ایران از سوی اتاق عملیات «نئوم» عربستان و با نظارت وزیر خارجه آمریکا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی انجام شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «یوسف المقدح» رئیس دبیرخانه عمومی جبهه آزادی‌بخش فلسطین به دنبال شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور پیام تسلیتی برای رهبر انقلاب اسلامی ایران ارسال کرد.

در این پیام آمده است: این اقدام جنایتکارانه که بر اساس قانون بین‌الملل قابل پیگیری و مجازات است نشانه بی‌توجهی آمریکایی-صهیونیستی به جامعه بین‌الملل و سازمان‌های جهانی مربوطه مانند سازمان ملل، شورای امنیت، کمیته حقوق بشر، دادگاه جنایی و ... است؛ این طرف‌ها باید به سکوت خود پایان دهند و از تبانی و ناتوانی در مقابله با «قانون جنگل» که علیه مردم تمام کره زمین اعمال می‌شود، دست بردارند.

جبهه آزادی‌بخش فلسطین افزود: اطمینان داریم که ترور الگو‌های اندیشه، تفکر و فرماندهان نظایمی مجاهد و نماد‌های مقاومت، هرگز به محو کردن این نوع افراد موفق نخواهد شد بلکه با این رفتار خصمانه، نام آن‌ها را در روح وجان ده‌ها میلیون نفر جای می‌دهد.

در ادامه این پیام آمده است: علی‌رغم دردی که این ترور به جا گذاشته جبهه آزادیبخش فلسطین اطمینان دارد این نبرد تا پیروزی ادامه دارد و جمهوری اسلامی ایران قادر به جبران این خسارت بزرگ است، پیشرفت علمی خود را ادامه می‌دهد و همچنان در کنار ملت‌های مظلوم و ستمدیده در جهان به ویژه تمامی طرف‌های مربوط به جبهه مقاومت و در قلب آن مسأله فلسطین قرار دارد؛ مسأله‌ای که همواره یک گزینه راهبردی بوده است. ما اعتماد کامل به کشور و مردم ایران داریم و تمامی نیرو‌های مقاومت در کنار آن‌ها هستند.

جبهه آزادی‌بخش فلسطین در پایان تأکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی ابزار‌های مرتجع و مزدور آن‌ها در حاشیه خلیج فارس نخواهند توانست از مرحله انتقالی ریاستی در آمریکا بهره‌برداری کنند، اقداماتی که هدف از آن کسب امتیازات راهبردی جدید و آماده کردن صحنه در منطقه برای قواعد درگیری جدید در بیشتر از یک جبهه است.

رئیس دبیرخانه عمومی جبهه آزادی‌بخش فلسطین ضمن عرض تسلیت صمیمانه به رهبری ایران، به کلیه نهاد‌های انقلابی و دولتی، به مردم قهرمان ایران و به تمام نیرو‌های مقاومت در کشور‌های اسلامی با آرزوی شکوه و جاودانگی برای شهدا، بر حرکت تا دستیابی به پیروزی و آزادی تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۲:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
انتقامت فتح قدس هست ان شاءالله
عربستان رو شیر مردان انقلابی یمن حسابشو میرسه
آخرین اخبار