ورود به ادارات جهت شناسایی بیماران کرونایی با نظارت بیشتری انجام شود

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ورود به مناطق شلوغ و پرتردد استان به ویژه ادارات دولتی با نظارت بیشتری صورت گیرد.

شناسایی بیماران کرونایی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و به منظور قطع رنجیره انتقال آن گفت: به منظور شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و جلوگیری از حضور آن‌ها در تجمعات، ارائه کارت ملی در محل ورودی ادارات از سوی مراجعه‌کنندگان الزامی است.

او افزود: یکی از مهمترین دلایل شیوع کرونا در استان، حضور در تجمعات و دورهمی‌های است از این‌رو برنامه‌ریزی شده تا ورود به مناطق شلوغ و پرتردد استان به ویژه ادارات دولتی با نظارت بیشتری انجام گیرد.

عباسی اضافه کرد: با نظارت بر ورودی ادارات و مکان‌های پرتجمع، بیماریابی با سرعت بیشتری انجام شده و از گسترش بیماری در سطح جامعه جلوگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید


او از تداوم برخی محدودیت‌های ناشی از کرونا در استان از هفته آینده خبر داد و گفت: چنانچه این تصمیمات با مصوبه ستاد ملی کرونا مغایرت نداشته باشد فعالیت اصناف و بازار تا ساعت ۱۸ و تردد در سطح شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان در استان ممنوع خواهد بود.

عباسی با بیان اینکه در برخی از ادارات و نهاد‌ها مصوبات ستاد کرونا به خوبی رعایت نمی‌شود، اظهار داشت: اگر مدیر دستگاهی در اجرای این تصمیمات تمکین نکند در ابتدا به وی تذکر داده می‌شود، اما چنانچه این بی‌توجهی همچنان ادامه داشته باشد، مدیر متخلف به تخلفات اداری معرفی می‌شود.

او اضافه کرد: اگر در شهرستانی مراسم تودیع و معارفه خارج از عرف برگزار شود فرماندار شهرستان مربوطه باید در این خصوص پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.