مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

جمع آوری روان آب‌ها مهم‌ترین دغدغه شرکت ملی حفاری است

موسوی گفت: همه تلاش شرکت ملی حفاری شتاب بخشیدن به دفع روان آب‌ها و رفع مشکل و نگرانی مردم خوزستان است.

سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه بازدید از آبگرفتگی مناطقی از اهواز از جمله؛ کمپلو و سه راه خرمشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ملی حفاری به عنوان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری خوزستان همه تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت.

او به خدمات این شرکت در جریان سیلاب‌های ۲ سال متوالی گذشته اشاره کرد و افزود: وزیر نفت و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، شرکت‌های زیر مجموعه را مکلف کرده اند که در همیاری و کمک رسانی به ساکنان شهر‌ها و روستا‌ها که بر اثر فعالیت‌های بارشی و بالا آمدن سطح آب در خیابان ها، معابر و پیرامون مناطق مسکونی دچار مشکل می‌شوند همه امکانات فنی و لجستیک خود را بکارگیری کنند.

جمع آوری روان آب‌ها و رفع مشکل مردم مهم‌ترین دغدغه شرکت ملی حفاری است

موسوی بیان داشت: شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط سعی و کوشش نموده تا در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی و در نتیجه همت کارکنان خدوم از نخستین ساعات بروز آبگرفتگی و تبعات ناشی از آن با آماده سازی تجهیزات از جمله انواع پمپ‌های فشار قوی، کف کش و دیزلی و اختصاص وسائط نقلیه مناسب به یاری همشهریان بشتابد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: هم اکنون تعدادی از تجهیزات مدیریت خدمات فنی حفاری و ترابری این شرکت در مناطقی از کلان شهر اهواز و همچنین بندر امام خمینی (ره) در شهرستان ماهشهر مستقر و به طور شبانه روزی در حال پمپاژ و انتقال روان آب‌ها از سطح شهر به شبکه اتصال به رودخانه هستند.

جمع آوری روان آب‌ها و رفع مشکل مردم مهم‌ترین دغدغه شرکت ملی حفاری است

او در گفتگو با شماری از شهروندان در منطقه کمپلو و سه راه خرمشهر اشاره و تصریح کرد: تا جمع آوری کامل آب‌های سطحی و رفع مشکلات شهروندان، تجهیزات این شرکت به خدمات دهی ادامه داده و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.

جمع آوری روان آب‌ها و رفع مشکل مردم مهم‌ترین دغدغه شرکت ملی حفاری است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.