مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : باتلاش کارشناسان این مدیریت ۵۰۴ قلم موادغذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته معدوم شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : باتلاش کارشناسان این مدیریت ۵۰۴ قلم موادغذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته با وزن ۱۷ هزار و ۸۲۰ کیلوگرم از برخی شرکت‌های پخش موادغذایی کشف و توقیف و پس از انجام مراحل قانونی معدوم شد.

او گفت : ۱۶۱ قلم موادغذایی و بهداشتی به وزن ۱۹ هزار و ۱۶۶ کیلو گرم نیز توقیف شده که سلامت این محصولات توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در دست بررسی است.

مستوفی افزود: یکی از عوامل مهم تهدید کننده سلامت جامعه عرضه و مصرف مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد است.

مستوفی از مردم خواست هوشیار باشند که در هنگام خرید موادغذایی و بهداشتی به تاریخ تولید و انقضاء محصولات و وضعیت ظاهری محصولات توجه جدی داشته و هرگونه مشکل در سطح فروشگاه‌های سطح عرضه را از طریق سامانه ۱۹۰ به کارشناسان معاونت بهداشتی اطلاع دهند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده مشکل در سطح شرکت‌های پخش و واحد‌های تولیدی با شماره تلفن شکایات ۳۷۱۰۶۲۳۲ معاونت غذا و دارو تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.