۱۸۰ بیمار کرونا مثبت روی تخت‌ های بیمارستان‌ های خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۴۸ آزمایش گرفته شده، تست کرونای ۱۱۰ نفر، مثبت قطعی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از مجموع مبتلایان کرونایی شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ نفر از بیرجند، ۸ نفر از فردوس، ۱۵ نفر از قاین، ۱۴ نفر از طبس، ۱۰ نفر از نهبندان، یک نفر از درمیان، ۸ نفر از سربیشه، ۷ نفر از سرایان، ۹ نفر از بشرویه، ۵ نفر از زیرکوه و ۲ نفر از خوسف بوده اند.

او افزود: در حال حاضر ۳۱۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ های استان بستری هستند که  از این تعداد ۱۸۰ بیمار، مبتلا به کرونا هستند که ۴۵ نفر از آنها در بخش مراقبت‌ های ویژه بستری هستند.

مهدی زاده  بیان کرد: از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی حال عمومی ۱۴ نفر وخیم است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: با ثبت ۹ مورد فوت جدید شامل یک خانم ۵۴ ساله و یک آقای ۸۷ ساله از بیرجند، دو خانم ۸۸ و ۸۵ ساله و یک آقای ۸۸ ساله از درمیان، یک خانم ۸۶ و یک آقای ۶۷ ساله از قاین، یک آقای ۷۹ ساله از طبس و یک خانم از نهبندان تعداد قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۶۱۹ نفر رسید.

او تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی بستری و در همین مدت ۶۰ بیمار شامل ۳۰ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ هزار و ۶۲ آزمایش کرونا گرفته شده که ۱۲ هزار و ۹۹۹ آزمایش مثبت بوده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار