جانشین رییس پلیس راهور نیروی انتظامی:

محدودیت‌های کرونایی تردد در کشور را ۳۵ درصد کاهش داد

سردار حسینی گفت: محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه تاکنون تردد‌ها در مسیر‌های ارتباطی سراسر کشور را ۳۵ درصد کاهش داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور نیروی انتظامی در نشست شورای هماهنگی ترافیک و کمیته مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: از اول آذرماه تاکنون  در برخی مسیر‌های ارتباطی کشور شاهد کاهش ۸۰ درصدی بودیم.

او با بیان اینکه شاهد ۴۰ درصدی تصادف در کشور هستیم افزود: تردد‌های شبانه و جاده‌ای به شهر‌های نارنجی و قرمز توسط سامانه‌های جامع اعمال قانون شده است به طوریکه متخلفان ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

جانشین رییس پلیس راهور نیروی انتظامی با قدرانی از همراهی مردم بیان کرد: بررسی اعمال مقررات در این مدت نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از افراد جامعه به محدودیت‌های ترافیکی توجه لازم را داشته‌اند به طوریکه میزان اعمال قانون به کل تردد‌های معمول کمتر از یک درصد است یعنی چند دهم درصد از تردد‌هایی که به شکل معمول در کشور درحال انجام بوده مشمول جریمه شدند.

او بر جانمایی صحیح تجمیع دستگاه‌های امدادی در یک مکان مشخص تاکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت ساخت ساختمان یگان‌های راهور در شهرستان‌های مختلف این نهاد آمادگی مشارکت در هزینه‌های ساخت آن‌ها را دارد.

سردار تیموری بر پیگیری چارت سازمانی شهرستان‌های جدید تاسیس سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی به منظور توسعه هر چه سریعتر این استان آماده همکاری است تا در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات ترافیکی آن باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان‌وبلوچستان نیز در این نشست گفت: یکهزار کیلومتر از مسیر‌های ارتباطی این استان در یک سال اخیر آسفالت شده که بی‌نظیر بوده است.

منصور بیجار افزود: سیستان‌وبلوچستان به عنوان بزرگترین استان کشور دارای کمترین شاخص‌هاست به طوریکه تنها ۱۷ درصد راه‌های اصلی آن بزرگراه است در صورتی که این آمار در کشور ۷۰ درصد بوده که برای توسعه هر چه سریعتر مورد توجه ویژه مسوولان کشوری قرار گیرد.

او تاکید کرد: برای انجام عملیات عمرانی پلیس راهور در راه‌های سیستان‌وبلوچستان آمادگی کامل برای واگذاری زمین وجود دارد.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه بیشترین علت حوادث رانندگی این استان عامل انسانی است بر فرهنگ سازی هر چه بیشتر در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار