فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۷۰۲ هزار نخ سیگار خارجی در همدان خبر داد.

کشف ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی در همدانسردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک محموله قاچاق انوع سیگار از استان‌های غربی به سمت مرکز، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و اطمینان از صحت خبر تعداد سه اکیپ از نیروهای پلیس امنیت اقتصادی استان به محور‌های فرعی منتهی به همدان در قهاوند اعزام که پس از شناسایی، خودرو‌های سواری حامل بار قاچاق مورد نظر را به صورت نامحسوس تعقیب و تحت مراقبت قرار دادند.

سردار امیری ادامه داد: پس از هماهنگی با فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین مشخص شد خودرو‌های متواری وارد منزل مسکونی در روستای باباحصاری از توابع شهرستان فامنین شده اند که بلافاصله اکیپ‌هایی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و ماموران پلیس‌های آگاهی و اطلاعات شهرستان فامنین و پاسگاه تجرک به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز داشت: پس از ورود به منزل، تعداد ۳ دستگاه خورو سواری حامل سیگار خارجی قاچاق مشاهده که توسط ماموران توقیف و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۷۰۲ هزار و ۱۸۰ نخ سیگار خارجی کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر که تحویل مرجع قضائی شدند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار