عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری :

۳۴ میلیارد و ۴۰۰ تومان اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های قوه قضائیه اختصاص می‌یابد

در نشست اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری مقرر شد، ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ تومان از محل اعتبارات استانی برای تقویت زیرساخت‌های قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه اختصاص یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۹۹ تشکیل شد.

در سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان نشست شورای قضایی با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار، اعضای شورای قضایی و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تشکیل و ضمن انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با حضور رئیس قوه قضائیه، مقرر شد برای تقویت زیرساخت‌های قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه در چهارمحال و بختیاری در راستای تحقق ماموریت‌های محوله و توسعه عدالت و امنیت قضایی مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ تومان از محل اعتبارات استانی طی امسال‌ و آینده به این امر اختصاص پیدا کند.


بیشتر بخوانید


اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به اینکه اعتبارات فصل قضایی نسبت به متوسط اعتبارات استانی در سایر حوزه‌ها رشد چشمگیری داشته است، گفت: اقدامات لازم در جهت عملیاتی شدن تفاهم نامه منعقده انجام شده و در زمان توزیع اعتبارات استانی به منظور تقویت زیرساخت‌های دستگاه‌های زیرمجموعه قوه قضائیه در استان اعتبار لازم تامین و تخصیص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار