تصویب پنج طرح گردشگری و بومگردی در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از تصویب ۵ طرح گردشگری در زنجان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود برای اجرای این طرح‌ها ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از تصویب ۵ طرح گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان زنجان خبر داد.

او افزود: این طرح‌ها شامل یک اقامتگاه بوم‌گردی در طارم، یک مجتمع گردشگری در خدابنده، یک سفره‌خانه سنتی در خدابنده، یک مرکز اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع‌های گردشگری در ماهنشان و یک اقامتگاه سنتی در سلطانیه  می باشد.

او حجم سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای اجرای این طرح‌ها را ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان زنجان بررسی و تصویب شد.

ارجمند ادامه داد: با توجه به رویکرد اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان در توسعه پایدار گردشگری، راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف ایجاد اشتغالزایی، تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی و رونق اقتصادی جوامع محلی در اولویت قرار می‌گیرند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.