فراخوان یادواره کشوری شعر فخر ایران

شاعران تا پایان آذرماه فرصت دارند آثارشان را برای یادواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای بزرگداشت شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای، یادواره کشوری شعر فخر ایران در اراک و هنرمندان تا پایان آذرماه فرصت دارند آثار شعرشان را برای یادواره ارسال کنند.

حجت الاسلام دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: این یادواره با مشارکت جامعه هنرمندان و شعرا با هدف فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای و دشمنی‌ها برگزار می‌شود و مدت فراخوان یادواره تا پایان آذرماه است.

حجت الاسلام دانشی افزود: پس از اتمام فراخوان تلاش می‌شود آثار از سوی سه داور ملی و برجسته کشور داوری شده و کتاب آثار تا چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده منتشر شود.

او اضافه کرد: محور‌های یادواره شامل"شهیدان هسته ای، سند عزت و پیشرفت کشور و لزوم ادامه با اقتدار راه آنها"، "صنعت هسته‌ای کشور و لزوم صیانت و توسعه آن توسط دولت و ملت"، "ماهیت و اهداف دشمن و بویژه رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان هسته‌ای کشور"، "شخصیت و خدمات شهید فخری زاده به کشور در زمینه‌های مختلف" و "شخصیت و خدمات علمی شهدای هسته‌ای کشور" می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در کنار این یادواره، گروه جهادی هنرمندان در حوزه سلامت کار خود را از هفته آینده در استان آغاز می‌کنند و هدایای هنری خود را تقدیم کادر درمان می‌کنند ادامه داد: یادواره فخر ایران این ظرفیت را دارد که در سال‌های آینده هم برگزار شود.

علاقمندان تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ می‌توانند اشعار خود را در قالب آزاد به آدرس farhangarak@gmail.com  ارسال کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.