علت ترافیک صبح امروز دشت آزادگان مشخص شد

رئیس مرکز فرماندهی پلیس راهور پایتخت گفت: توقف و ایستادن یک دستگاه سواری پراید در مسیر جنوب به شمال دشت آزادگان باعث کندی حرکت خودروها شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: علت تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها و ایجاد بار ترافیکی مقطعی امروز صبح در مسیر جنوب به شمال دشت آزادگان قبل از میدان ۹ دی، توقف و ایستادن برای انتخاب مسیر یک دستگاه سواری پراید بود.

وی افزود: در ساعت ۰۷:۱۰ صبح امروز در مسیر جنوب به شمال دشت آزادگان قبل از میدان ۹ دی، یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده در انتخاب درست مسیر دچار تردید و در ابتدای مسیر متوقف شده که همین امر موجب شده است تا دیگر رانندگان در مواجهه با خودروی وی متوقف شوند و تغیر مسیر دهند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به توقف خطرساز این وسیله نقلیه در لاین یک این اتوبان صبح امروز شاهد ایجاد بار ترافیکی مقطعی در این محدوده بودیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: با حضور عوامل پلیس راهور و از محل خارج کردن این وسیله از بار ترافیکی کاسته شد و جریان ترافیک به حالت اولیه بازگشت.

سرهنگ رنجبر توصیه کرد: توقف در حاشیه راه‌ها، اتوبان و بزرگراه‌ها ممنوع بوده و بسیار خطرناک و پر حادثه است، از این رو رانندگان به هیچ عنوان مجاز به توقف در این محل‌ها نیستند و فقط در موارد اضطراری می‌توانند از پهلوگاه‌های ایجاد شده استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار