جانشین انتظامی استان ایلام :

کمک‌های خیرین امنیت ساز، سلامت و پویایی جامعه را به دنبال دارد

سرهنگ عزیززاده گفت : کمک‌های خیرین امنیت ساز، سلامت و پویایی جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه کمک‌های خیرین امنیت ساز، سلامت و پویایی جامعه را به دنبال دارد، گفت: خیرین امنیت ساز با حمایت‌های معنوی و مالی خود، بستر بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی که تهدیدی جدی برای سلامت و پویائی جامعه است را از بین برده و احساس آرامش و توسعه امنیت اجتماعی را به ارمغان می‌آورند.

او اظهار داشت : اگر در جامعه‌ای امنیت و احساس آن تحقق پیدا کند، آن جامعه می‌تواند به سهولت به اهداف خود دست یابد.

سرهنگ عزیززاده بیان کرد :مشارکت مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت در جامعه ضروری است بنابراین از ظرفیت خیرین و تشکل‌های مردمی در بخش‌های مختلف باید برای تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز استان استفاده شود.

جانشین انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات فرمانده انتظامی استان ایلام و خیرین امنیت ساز برای برقراری ستاد انتظامی هلیلان اشاره کرد و گفت : فرمانده انتظامی استان و خیرین امنیت ساز برای برقراری انتظامی شهرستان هلیلان هم در بحث استقرار و هم در بحث تجهیز آن تلاش‌های زیادی داشتند.

او خاطرنشان کرد: از زمان استقرار انتظامی شهرستان هلیلان تاکنون، هیئت رئیسه استان از کاهش جرائم و افزایش کشفیات در این شهرستان رضایت دارند.

سرهنگ عزیزاده ادامه داد :  از فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان و همکاران آن درخواست داریم که در بحث افزایش سرقت و کشفیات آن تلاش کنند و همچنین ساماندهی موتورسیکلت‌های توقیفی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است از انجام اقدامات موثر انتظامی شهرستان هلیلان در خصوص مبارزه با اراذل و اوباش قدردانی کرد.

 در این مراسم که با حضور دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و همچنین خیرین امنیت ساز در شهرستان هلیلان برگزار شد سرهنگ مجتبی مهدیان  به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.