تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در این استان خبر داد.

تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، محدودیت‌های کرونایی در استان یک هفته‌دیگر تمدید شد.

او افزود: در هفته آینده هم کماکان محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح و تعطیلی اصناف در ساعت شش بعد از ظهر برقرار است، مگر اینکه ستاد ملی کرونا در روز شنبه تصمیم مغایری داشته باشد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بر اساس وضعیت هر شهرستان، محدودیت گروه‌های شغلی اعمال می‌شود و در شهر‌های دارای وضعیت قرمز تمامی گروه‌های شغلی بجز گروه شغلی یک و در شهر‌های دارای وضعیت نارنجی و زرد گروه‌های شغلی سه و چهار شامل تعطیلی هستند.

او ادامه داد: خدمات در ادارات استان از هفته آینده فقط با ارائه کارت ملی امکان‌پذیر است تا افراد مبتلا به کرونا که در سامانه علوم‌پزشکی شناخته شده‌اند، شناسایی شوند.

عباسی افزود: کنترل ورودی و خروجی در هفته آینده هم اعمال می‌شود و کماکان هیچ مدیری در هیچ اداره‌ای اجازه برگزاری مراسم تودیع و معارفه را ندارد و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار