جاده نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار گرفت

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، جاده نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی اهالی بخش‌های ارم و بوشکان، بهبود وضعیت راه دسترسی به این مناطق بوده است و در این زمینه  پیگیری‌های زیادی داشته‌ایم.

او ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما این بود که طرح جاده نمازگاه - تنگ‌ارم - بوشکان در لایحه بودجه قرار گیرد تا روند اجرای آن آغاز شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود مطالعات صورت‌گرفته در سالیان گذشته ردیف بودجه‌ای برای طرح یاد شده اختصاص نیافته بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، این طرح مهم در لایحه بودجه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


رضایی با قدردانی از تلاش‌های استاندار بوشهر، مدیران راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه استان گفت: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات مناسب و تخصیص بودجه مورد نیاز، در سال‌های آینده شاهد تسریع در روند اجرای این طرح باشیم تا یکی از خواسته‌ها و مطالبات مهم اهالی ارم و بوشکان که سال‌ها روی زمین مانده بود، محقق شود.

بخش ارم در منطقه‌ای کوهستانی در شرق شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان واقع شده است و با ۳۶روستا و یک شهر، ۲۰هزار نفر جمعیت دارد.

راه دسترسی بخش ارم از نمازگاه به شهر تنگ ارم مرکز این بخش به طول ۴۵کیلومترمسیری است حادثه خیز که تعریض و بهسازی آن خواسته قدیمی مردم بوده است.

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر چندی پیش گفته بود، بهسازی جاده فرعی نمازگاه - تنگ ارم - دهرود – سه راهی بوشکان به طول ۹۲ کیلومتر چندین سال است در دست پیگیری است و با توجه به سختی کار به علت کوهستانی بودن مسیر اعتبارات استانی جوابگو نیست.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.