ارسال ۲۵ هزار قوطی آب معدنی از بابل به مناطق سیل‌زده خوزستان + تصاویر

خیران و نیرو‌های جهادی بابل ۲۵ هزار قوطی آب معدنی برای سیلزدگان استان خوزستان ارسال کردند.

محمد حسین طبرستانی مسئول ستاد پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به وقوع سیل  در خوزستان و لزوم کمک به هموطنان سیل‎زده در این استان، گفت: با کمک خیران و اعضای ستاد پیاده‌روی اربعین‌حسینی راهیان‌کربلا و هیات یافاطمه‌الزهرا (س) بابل ۲۵ هزار قوطی آب معدنی تهیه و با یک دستگاه کامیون به بندر امام خمینی در استان خوزستان ارسال شد.

او افزود: با توجه به نیاز فوری هموطنان سیلزده خوزستان به آب آشامیدنی سالم، خیران و نیرو‌های جهادی شهرستان به سرعت پای کار آمدند تا بخشی از نیاز این افراد به آب معدنی را برطرف کنند.

مسئول ستاد پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا با قدردانی از سپاه کربلا مازندران برای حمل این محموله، گفت: علاوه بر این کمک‌ها قرارگاه مهندسی جهادی حاج‌احمد متوسلیان و ستاد پیاده‌روی اربعین‌حسینی راهیان کربلا به مدت ۵ سال برای محرومیت زدایی در کوت عبدالله مستقر خواهند بود.

ارسال ۲۵ هزار قوطی آب معدنی از بابل به مناطق سیل‌زده خوزستان + تصاویر
ارسال ۲۵ هزار قوطی آب معدنی از بابل به مناطق سیل‌زده خوزستان + تصاویر
طبرستانی گفت: هیات یا فاطمه الزهرا (س) شهرستان بابل به عنوان هیات فرهنگی و مذهبی علاوه بر کمک به محرومان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و پرداخت هزینه‌های درمان بیماران نیازمند، سال‌های گذشته نیز در حوادث پیش بینی نشده‌ای مانند زلزله کرمانشاه و سیل گلستان کمک‌های مردمی را جمع آوری و به نقاط حادثه دیده ارسال کرده بود.
انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار